16 Aralık 2010 Perşembe

Ben Kimim ?

Ben  .. özelim …. Ben çok özelim ; sevgine sahibim ! Seni bir tek  ben sevebilirim. Söyle bana  ; başka kim saçının kokusuyla uyanıyor her gün ; başka kim ruhunu ellerinde hissediyor ; başka kim  senin aşkın için  seni sevmekten vazgeçiyor ; başka kim seni benim sevdiğim gibi sevebiliyor !

Ben seninim ! Bunu hissedebiliyorum ; gözlerinde , saçlarında , ellerinde .. ruhumun parçalarını görebiliyorum ! O parçalar sende birleşiyor. Parça parçalar bendeyken ; sende birleşiyorlar ! Kokunla güçleniyorlar , aşkını kaybetmeyi çalışmaya böyle dayanıyorlar. Seviyorum kendimi ; yani seni !

Ben gözlerinim ... Ben görüyorum beni her gün üzülürken ; ben görüyorum yaşadıklarını , çektiğin zorlukları , aşmaya çalıştıklarını , beni kırmamaya çalışmanı ! Ben gösteriyorum beynine bu hayatın ne kadar boktan olduğu , ben hissettiriyorum kalbine seni ne kadar sevdiğimi , ben .. ben gösteriyorum her gün …

Ben hislerinim senin .. ben üzülüyorum senin yerine , ben hayal ediyorum onu kalbimi parçalayarak ! Ben , acı çekiyorum senin yerine senin çektiklerin sadece benden taşanlar ... Ben seviniyorum senin yerine ; ben korkuyorum ; ben kızıyorum , ben endişeleniyorum !!

BEN SENİ’ İM HABERDAR DEĞİLSİN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder