14 Aralık 2010 Salı

Seni Sevdim !

Ben .. ben seni sevdim.Kalbimin en derinlerinde , hissettim ; ruhuma hissettirdim.Mutlulukları sende yaşardım , hayalinle.Sabahları birazcık ‘sen’ , üstüne bir-iki yudum ‘sen’  içip evden çıkardım

Ben seni sevdim.Bir çocuğun şeker alırkenki saflığıyla tutuldu kalbim ! Seni öylesine sevdim ki beni düşünmemeni istedim ; senin için aşkımı gözlerime hapsettim !

Seni hep istedim.Ama sen vermedin. Kalbimde balonlardan taht yaptım sana. Yumuşaklığının keyfini çıkaracağına , patlatmayı seçtin. Her bir balonu patlattığında ruhumun bir parçasını aldın.

Yavaş yavaş ele geçirdin beni.Önce bedenim , sonra düşüncelerim.Sonraları ruhum,kalbim  .. evet kalbim ; şimdi kalbimi istiyorsun sevmeyim diye seni ! Veririm …

Ben seni sevdim , ama artık hayatım sensin ! ‘’Ben’’ diye biri yok artık ! Ben de sensin ,ruhumda sensin , kalbimde sensin .. hepsi senin !! Benle ilgili her şey sensin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder