26 Ekim 2010 Salı

Değişiklik ...

Bugün başladım bloglamaya -buna bloglamamı deniyor bilmiyorum- .. Sağolsun Ayşe saysesinde .. O beni yazmıyor bloglarına ama olsun .. Açmayı beceremedim önce sonra hallettim ama . Hep bir şeyler yazmak istemişimdir kısmet bugüneymiş .. :)

Adını 'O' koydum çünkü .. herşey o olabilir .. Gün gelir bir kız .. gün gelir bi yazılı notu .. gün gelir bir yiyecek olur .. Herşeyi içeren bi başlık olsun istedim

Bugün okul çok sıkıcı ve rahatsız ediciydi .. Son iki ders Almancay'dı ama sıkılmadım ;normalde fenci olmama rağmen dili severim .. ama dil seçmedim salaklık  .. Rahatsız edici olmasının  sebebi/sebepleri ise .. sınavlara hangi sınıfta gireceğimi öğrendim ve bir baskı oluştu üstümde .. Sınavların başlıcağını hissettim sonra 11. sınıf olduğumu sonra sadece okula değil artık ''LYS-YGS'' ye de çalışmam gerektiğini sonrada soru çözmem gerektiğini .. hatırladım içim sıkıldı !..

Ama mecburum .. İleriyi düşünüce açılıyo içim .. Şuan ki samimi oldduğum kişilerle aynı üniversiteye gidim de ..

İlk güne göre iyi yazdım yahu .. Kendimdem beklemezdim .. Hergün yazmayı düşünüyorum .. Her başlıyan böyle diyodur belkide .. Ama kararlıyım .. Yoğun olmazsam elimden geldiğince yazacağım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder