28 Ekim 2010 Perşembe

Şeytanla Savaş !

Sabah mutluydum.Annem işe geç gitti.Yatağımı o topladı.

Okula giderken biyolojiden korkuyordum ama çalışmadım !Organik madde taşınmasını biliyordum ama diğer konuyu bilmiyordum.Eksi alacağımı düşündüm.Çünkü hocanın bir defteri var herkesi kaldırıyor.Aslında eksi vermiyor not alıyor.Eksiden iyidir.Sonra ilk konuyu atlattık bir şekilde ikinci konuya -Merve sağolsun- çalıştım biraz.Ama hoca malüm defteri unutmuştu.Şeytana ilk golümü atım. 1-0

İlk 2 ders İngilizce'ydi.İngilizcem çok iyiydir.  :)   Hoca birşey bilmiyormuş gibi geliyor.Ve sanki beni çekemiyormuş gibi .. Yazdığım yazıda hatalar varmış ! Pehhhh!! Hatalarımı söyleyin dedim ; resmen kekeledi ve kaçtı.Hoca kaldı öyle yani. Durum 2-0.

Törene geldik.Gerçi tören sayılmaz.Sadece İstiklal Marşı ..Müdür yine saçmaldı.Öyle bir adamki İstiklal Marşı'na saygıyla ilgili 20-25 dakikalik bir konuşmadan sonra marşı okurken ''Sesliii ... '' diye bağarıyor ..
 Törende yine Cemile'yle adamın saçmalıklarını sıralayan bir konuşmaya girdik... Her zamnki gibi :)

Servisle gelirken dayının aç olduğunu Hasan'dan Negro istemesiyle anladım.Çocuk gibiydi.Sonra konu dönerden açıldı ve ona bir döner ısmarladım.Adam döneri hazırlarken 'lan bendemi alsam'diye düşündüm ... Ama sonra zaten eve gideceğecimi düşünerek almadım. 3-0

Eve giderken yemekten sonra yemek için 1-2 çikolata aldım .. Dayanamadım. 3-1 oldu. :/

Eve vardım .. kimse yok ! Halama falan sordum orda da yoktu kimse.Neyse babam geldi yemek yedim.Birden uyku bastırdı.Çok süper bi' uykuydu ama...Arada babamın 'Ben elektrikçiye gidiyorum'lafını duydum.Saat 4 e 10 kala etütüm vardı.Yani 3 e 10 kala evden çıkmam gerekiyordu..Bir an gözümü açtım.Saat 3 e çeyrek var.Kalkmadım!..Kalkamadım!Uyku süperdi çünkü..Yaklaşık 10 dakika şeytanla atıştım..Kalksammı kalkmasammı .. Sonra birden kendimi fırlattım yatakta.Hemen koşup yüzümü yıkadım.. 4-1 oldu.

Etütte birkaç kişi daha vardı tanımadığım.Çok az şey biliyorlardı.Sıkıldım.Sanki bir yararı yokmuş gibi geldi etütün.

Eve geldim.Ders çalışmak yerine bilgisayaramı oturim acaba dedim.Ama hemen derse oturdum !Çoğunu hallettim. 5-1.
 Ama çaılırken biyolojinin biriktiğini gördüm. Gö(t)züm yemedi.Biyolojiye dokunmadım.Yarın sadece yazılılara çalışacaktım güya.Ama biyolojiyede bakacam!O da yazılıya hazırlık gerçi .. Ama 5-2 oldu.

Bugünü atlattım şetyanı yenerek.Kısmet yarına !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder