31 Ekim 2010 Pazar

Hiçbir Şey !!

Ne kazandım ben bugün .. Anca ders çalış .. Belki yazılım iyi geçecek ..Eee ... Bu mu? Uzun vade de düşünelim.Notum artacak,karnem  iyi olacak,sınava puan eklenecek,belki iyi bir üniversite bitirmemde etkili olacak ..

Ama sadece önemli olan iyi bir meslek ya da çok para kazanıp iyi bir hayat sürmek mi ? Benim sorguladığım şey ; bugün hayata dair ne öğrendiğim!

Düşünüyorum da şöyle : ' Ne öğrendim ben bugün ?' ... Hiçbir şey ... Tecrübem artmadı ya da yaşamamın bi' anlamı olmadı bence .. Ottan farksızdım ! Hatta keşke ot olsaydım ..En azından daha az yer kaplar; insanlığa katkı sağlamak için didinirdim!

Ne öğrendiğimi geç hadi .. Ne öğrettim insanlara ya da ne ekledim insanlığa , topluma , anneme , babama ... Hiçbir şey ! Bugün ben bir hiçbir şeydim.Gereksizdim..

Bakıyorum da geçmişe .. Neydim ben? ..Belki sadece iyi bir arkadaş ya da iyi bir evlat ya da iyi bi' öğrenci .. Bu mu?! Yeter mi? Yeter diyenler vardır belki .. Onlara yetiyorsa ne mutlu .. yetmemeli ama. En azından kendim için söylüyorum.Bana yetmiyor !!

Bence hayata bir şey katmadan .. hepimiz HİÇBİR ŞEY iz !! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder