27 Ekim 2010 Çarşamba

Etkileyici Bi' Gün !

Çok etkilendim bugünden. Kırdım Betül'ü çok saçma bişey yüzünden.Amacım onun iyiliğiydi.Zar-zor barıştık.
Fizik dersinde ölecektim sıkıntıdan .Çoook sıkıcı . Yazılılar geliyor , korkuyorum...

Teneffüslerde Ayşe ve Akay'la güzel vakit geçiyor.Tabi ki Kardelen'le bide.Bugün Yankı gelmemişti.Çok mantıklı ve farklı bir kişiliktir kendisi.

Öğle arsında Begüm'le konuştuk baya bi' 14-0 bitecek olan maçı izlerken . İyi kız ya . Allah'tan duygularımı aştım. Yoksa onu da kaybedecektim. Sesi çok tatlıdır onun.Tiz ama böyle kulağa hoş gelir.

Sonracığıma .. sınıfta yeni bir akım başlattım. Herkes birden 'aşşağamı?' 'ne aşşağamı?' .. diye hocayı deli ediyoruz . O da tabi 'müdürün yanına götürecem ben sizi' deyip susturuyor.

Eski edebiyatçıma flashımı verdim. Merlin'i atacak bana.

Filiz ile Kıvılcım küs olmamıza rağmen gülüyorlar.Kapıdan girince ben güldüler bana.Saçmalıyorlar.Akay'a söyledim konuşsun ..

İddianın çoğu maçı bitiyor bugün inşallah tutar ! 42 Tl alacam.

Yarın yarım gün zevkli geçer inşallah.Tören sıkacak gibi.Şimdi müdür susmaz.. Yine saçmalar bişeyler.

Dersanede saçma müdür yine taktı bana.Hiç sevmiyorum o adamı.Çözüm bulamıyor birşeye.. Neyse takmıcam kafam o adamı.

Eve gelince Akay gile gittim. Zevkli bi' sohbet .. Dersler , 'doğum' , küslükler , diziler ... Sıkılmadım yani :)

Şuan biyoloji çalışmam hatta dersane tekrarımı yapmam gerekiyor ama ... Ekranın başında bişeyler yazmaya cebelleşiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder