23 Kasım 2010 Salı

BAŞLANGIÇ MI ? BİTİŞ Mİ?

Söyledim bugün ! Hiç bi’ şey diyemedi.Zaten beklemiyordum karşılığı olmasını .. ya da mutlu olmasını .. ya da herhengi bir şeyi.Sadece söyledim yaklaşık iki haftadır cebelleşmem 10 saniye içinmiş , bunu farkkettim sadece bugün !!

Merak ediyorum.Tamam arkadaşız.Ama acaba en yakın arkadaşına söyleyecek kadar değer verdi mi hislerime? Bunu ölçmek için belki saçma bi’ yol ama bence önemli bunu paylaşması diğerleriyle ya da paylaşmaya değer görmesi.

Söylemeye karar vermeden önce çok düşündüm. Söylesem doğru olurmu ? Nasıl karşılar ? gibi sorular beynimde uçuştu ! Ama sonra sadece bilsin dedim ne olacaksa olsun !

Söyledim .. n’oldu şimdi? Bunu söylemem başlangıç mıydı? bitiş mi ? Istırabım bitti mi? Arkadaşlığımızı zedeledim mi? Onunla tek bağım olan arkadaşlığım ; şuan ona ulaşmamın , saçlarının kokusunu aciz ruhumda hissetmenin , onu gizli gizli izlerken göz göze geldiğimizdeki heycanı yaşamanın sonuna mı geldik ? Bilmiyorum , bilemiyorum aslında bilmek istemiyorum ! Şu an bildiklerim ;  onu istediğim ve bunun imkansız olduğu !

SADECE SEVİYORUM !! HEPSİ BU !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder