8 Kasım 2010 Pazartesi

Yeni Hatıralar

Hayat zarları bana çalışıyor bugünlerde.Olumlu şeyler oluyor.Derslerim iyi gidiyor; anne-babamla aram iyi ; param var ; - en önemlisi - aşık oluyorum ... yeniden ! Evet , aşık oluyorum ...

Diğerinden sonra bir daha aşık olamam ben diyordum .. Ama oluyorum sanırsam .. Yalancıymışım ben ! Senden başkasını sevemiyeceğim demiştim  .. gözlerinin içine baka baka ... Yalancıymışım !

Hayat bana yardım etmeye karar verdi. Ama bekliyorum ... Ne zaman vuracak sillerini? Ne zaman intihar etmeyi düşüneceğim yeniden? Ne zaman küfürler uçuşacak kirlenmiş ağzımdam hayata karşı?

İşte böyle pis bir yer bu dünya benim gözümde ! Hayat iyi giderken ne zaman kötüleşeceğini düşünüyorum artık... Yazık bana ... Şu günlerde tek dayanağım .. aşık oluyormuş gibi hissetmem !!

Aşk ... Öyle kötü bir illetki ... Ölümcül bir hastalık gibi. Sanki iyi huylusu da var kötü huylusu da ... İyi huylusu tatlı acılar içinde kıvrandırıp kalbini sökerken ; kötü huylusu bir cellatın kurbana vurduğu bir darbeymişçesine bir acı sokuyor kalbin aşkı taşıyan bölümüne !  İnşallah iyi huyludur benim ki !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder