17 Kasım 2010 Çarşamba

Heycanlıyımmm ...

Artık bitiyor .. İçime atıyordum .. Birikmişti .. Kalbim resmen şişmişti , sanki böyle artık bitsin bu ıstırap dermiş gibi çırpınıyordu ... Göğüs kafesimden kaçmaya çalışıyordu .. Hayır , hayır ! Sebep ıstırapla dolmuş olması değildi ! Sebep başkaydı ...

Seviyorum onu ! Açık ve net ! Bu kadar .. Aşığım işte ... Şıpsevdi diyen var ,saçmalama lan diyen var .. Um-rum-da de-ğil !!Seviyorum ..  o kadar !

Kalbim şişti , hissediyorum. Kendine bile zor yeten göğüs kafesimin derinlikleri dolmaya başladı ! Şişiyordu gitgide . Sebep .. sebep ise ; aşık olmamdı. Çektiğim aşk acısı değil ! Evet sebep aşk acısı değil ,aşkın ta kendisiydi !

Bitecek , buda bitecek ! Her derde deva vardır di mi bu içine tükürdüğüm hayatta !! Bu zıkkım şişkinliğin tek çözümü ise yine onda : Sevse beni keşke !!

Bunu çok yakında anlıcam .. İnecek göğüs kafesim .. Normale dönecek ... ' Ben de seviyorum ' derse  ... Gözlerimin derinliklerine bakıp bana aşkını tattırısa , işte o an emin olun dünyalar BİZİM olacak. Artık dert , tasa olmıcak ! Üzüntü lugatımdan kalkacak !
Ama eğer .. hayır derse , işte öyle bişe olursa ... O zaman kendime , şahsiyetime ne olur ?!! Allah bilir ! İşte burda devreye o girer ! Gelmesin o an !! Gelmemeli !! Dünyanın yararına olmaz !! O an gelmesin !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder