9 Kasım 2010 Salı

Süper Bişi Bu Ya


Lan yazmak mükemmelmiş yahu ! Ya böle rahatlıyorum yazınca , uçuyorum . Hani böyle gece rüyanda binanın bilmem kaçıncı katından düşersin ya böle için bi hoş olur .. ondan oluyo yazarken , yazdığımı okurken , eleştirileri dinlerken ...

Eleştirleri dinlemek .. aklıma dersime girmeyen ama edebiyat öğretmenim olan şahsiyet geldi. belki de kendimi tanımamı sağlıyor . Beni dinliyor Merlin'i getiriyor.  :)   Çocukmuşum gibi davranıp ' bugün git yarın gel ' olaylarına hiç mi hiç girmiyor. Teşekkür ediyorum bu kişiliğe buradan ...

Konu dağılmasın neyse ... Yazmak diyordum ... Bence herkes yazmalı .. Yazamam olum ben diyende , süper yazarım diyende , ben uğraşamam diyende ... Yazmalıyız.Klişe bi' laf vardır : 'Başkalarının özgürlük sınırına girince sizinki biter' diye.İşte yazarken ' özgürlük sınırı ' diye bi' olgu olmuyor.
İstediğiniz bir karakter yaratabilir , istediğiniz ismi verebilir , istediğiniz ruh haline sokup , istediğiniz sözleri söyletebilirsiniz! Yazarken Tanrı sizsiniz !!
Ama değerini bilmelisiniz yazmanın , ya da bilmeliler ydeğerini yazanların !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder