11 Kasım 2010 Perşembe

Önemli Yerlerin Altı Çizilmeli

Hayat … Ne ilginç bi’ olgu ! Kendimiz mi geldik ? Hayır. Biz mi seçtik ırkımızı ? Hayır. Ama sorumluyuz her şeyden ! Ders çalışmaktan , ben mi seçtim öğrenci olmayı , saygılı olmaktan , ben mi seçtim küçük olmayı , aşkın verdiği tatlı ama can yakan acının sonunda zarar vereceğini bilerek ona katlanmaktan , ben mi seçtim aşık olmayı

İnsan düşünür bazen ; ben bi’ hiçim bu dünyada? Ne için varım? Ama belki hepimizin bir görevi vardır.Şunu hissediyorum ben : Benim görevim onu sevmek ! Evet ben bunun için geldim dünyaya ! Buldum ! Ben onun için geldim , onla karşılaşıp , aşkı ruhumun en derinliklerinde lalezarda bir meltemi  hissedip , dudaklarımdan ona kutsal cümleyi söylemek için geldim !
‘’Seni seviyorum’’

Çok basittir aşık olmak ! Herkes yaşamış ya da yaşacaktır ! Zaten önemli olan bu değildir.Önemli olan sadık olabilmektir. Çok basittir aslında sadık kalabilmek . Sadece aşkını yitirmeyeceksin.Bu kadar !Eğer yitirdiysen aşkını , zaten   uzatmamalısın , sadıkta olmaya çalışmamalısın ! Önemli olan aşık olduktan sonra aşık olmaya devam edebilmektir !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder