12 Kasım 2010 Cuma

O , Sadece O !

Bi' isteğim var mı benim ? Kendime soruyorum. Eğer istersem elde edebilirim.Uzun ya da kısa vadede.Sorun olan halledip , halledilemeyeceği değil.Sorun olan ''bi' isteğim var mı benim ? '' sorusunu yanıtlayabilmek !

İnsanların sorunu budur bence.İnsan ne istediğini bilebilir mi? Ya da ... Ne isteyeciğini ? Kestirebilir mi bunu önceden ?!

Ben .. ben kestiremiyorum. Sanki her şeye sahibim de ! Ne istediğimi bilmiyorum .. bir şey dışında !

Onu istiyorum sadece ; sadece o ve ben! Mümkün mü bu? Hayal mi sadece ? Hiç bir şey istemiyorum. Sadece o! Tek bi' istek fazla mı !!

Tabi ki fazla ! Ne zamn elde edebileceğim konusunda bir fikrim var mı .. yok ! Ne zaman onun da beni düşünmeden yattığını ya da yatabileceğini ya da yatmayacığını biliyormuyum .. hayır ! O halde , bu istek fazla !!!

Belki .. ama belki bir gün! En derin yerinden kalbimin aşka ayrılmış köşesinde tahtına oturacaksın. Tarifi olmayacak yine de aşkımın büyüklüğünün , o an gelse bile . ''Ümidim var mı derseniz'' bilmiyorum .. bilemiyorum ! Lütfen , ama lütfen eğer ümidim olmalıysa sen söyle bana ; beni bekleme .... SENİ SEVİYORUM de !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder